Nieuwe locatiedirecteur

Fabien

In deze vreemde periode wil ik mijzelf, als nieuwe locatiedirecteur van SBO Arcadia, graag voorstellen.
Via diverse manieren hebben jullie mijn naam wellicht al gelezen en/of gehoord.

Ik ben per 1 april begonnen bij SBO Arcadia.

Ik ben Fabien Jadoul, 36 jaar en ik woon samen met mijn vrouw en twee kinderen in Heerlen.
In het verleden heb ik o.a. in Heerlen, Landgraaf en Kerkrade in het Basisonderwijs gewerkt.

In de afgelopen weken heb ik kennis gemaakt met het team en helaas maar een handje vol leerlingen en ouders door de omstandigheden kunnen ontmoeten. Ik heb enorm veel zin om jullie allemaal te gaan ontmoeten, zij het in deze tijd met gepaste afstand.

Ik kijk ernaar uit om jullie te leren kennen en we gaan er samen een mooie tijd van maken.

Ilja

Ook ik wil mij graag aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Ilja Theunissen, 48 jaar, ik woon samen met mijn vrouw en zoon van 14  in Heerlen.

Ik ben sinds 11 jaar directeur van SO/VSO st. Jan Baptist, de school aan de “overkant” en heb daarvoor diverse functies vervuld binnen het basisonderwijs en het speciaal onderwijs.

Zoals Jack hierboven al benoemde hebben we binnen onderwijsstichting Movare nagedacht hoe wij, met het vertrek van Jack en daarnaast de uitdagingen die we hebben als het gaat om passend onderwijs te bieden aan elk kind binnen de gemeente Kerkrade en haar directe omgeving, het onderwijs verder gaan invullen.
Vandaar dat wij nadrukkelijker met de twee tegenoverliggende “speciale” scholen gaan samenwerken onder een overkoepelende leiding met daaronder de locatie- en afdelingsverantwoordelijken.

Ik mag sinds 1 mei jongstleden de overkoepelende leiding voor mijn rekening nemen. De dagdagelijkse leiding komt evenwel bij de locatiedirecteur te liggen. Vandaar dat u in vrijwel alle gevallen te maken zult krijgen met Fabien.

Als ik kijk naar SBO Arcadia en hoe de school er nu voor staat, mag ik u zeggen dat ik trots ben op de wijze waarop nu het onderwijs geboden wordt en de manier waarop een en ander is vastgelegd en ontwikkeld. We kunnen dus met rust en vol vertrouwen een volgende stap zetten, in de wetenschap dat het goed is wat we nu al doen.

Natuurlijk zal ook ik regelmatig te vinden zijn op SBO Arcadia en hoop ik u allen aldaar te ontmoeten. We gaan voor nog beter afgestemd onderwijs voor alle kinderen die aan ons worden toevertrouwd!